//Rainbow
Dashboard+Follow
emo.
Saturday 29 June 2013 @ 01:13 | 0 Comment [s]

Sometimes, everything must change u know.

We can't always stick to what had happened last time.

"Dulu kau boleh, sekarang takkan tak boleh kot?"

"Dulu kau lain, sekarang kau dah berubah" 

"Dulu kau okay, sekarang cepat sgt sensitive"

dan apa apa je lah yg pernah jd dulu. I got that a lot. dulu is dulu. jangan samakan dgn sekarang. setelah apa yg jadi kt aku selama ni, tak mungkin aku akan jd manusia yg dulu. no way man. aku tak akan biarkan diri aku ni kena pijak sesuka hati je mcm dulu. aku takkan biarkan benda yg sama yg jadi dulu, jadi sekarang. 

okay i admit i changed. maybe a lot. and one of you'll think this is too much. okay, I get it. but you have no rights man. anything happen for a reason. kalau tak ada sebab buat apa aku berubah. i change for a better me, maybe ramai yg tak setuju. but I ain't need your opinions because this is my life. oh degilnya taknak terima opinions orang. degil? kalau opinions tu positive maybe aku akan terima. but none of it yg positive. thanks for your opinions tho. 

aku sedar juga bila aku jd mcm ni, ramai yg menjauh. nvm, i never regret dgn apa yg terjadi. semua yg berlaku ada hikmahnya. anggap je la kita memang tak ada jodoh dri dulu. i dont live to please anyone anyways. i hate chasing people. kau nak lari, silakan. the right people will come to you. macam la kita tak boleh jumpa org yg lebih baik. satu yg pergi, berjuta dtg. walaupun tak sama dgn yg satu tu. tapi ini lah reality yg semua kena hadap. kaaaan.

I'm not as nice as i used to be eh. i distance myself from people because in the end, they'll realize I'm a piece of shit and leave me. so there's no more reason to be nice. betul kan? walau mcm mana baik aku jd, ramai je yg backstab. and that hurt me. a lot. the more i get hurt, the more sensitive ill be. so lebih baik buat je kerja sendiri so I'll be fine. tak payah sibuk nak jaga hati org semua.

please, you should realize that you're the only person that you can depend on :)


Older Post | Newer Post
Feeya, 14, Malaysia. Leave some footstep will you? Assalamualaikum.

DiaryAbout


Apa hal usha usha? Cakap je lah yang kita ni cantik ha ha haktuihhh.